Assistenttipalveluja yrityksille.

Kurkkaa esimerkkityötehtäviä:

  • Ostolaskujen tiliöinti, käsittely, dimensiointi ja maksatus

    Myyntireskontranhoito, laskutusaineiston kerääminen/kasaaminen

    Henkilöstöhallinnon tehtävät (lounassetelit, tuntilistojen tarkistus, palkkamateriaalin kasaus)

    Toimiston pienhankinnat (joululahjat, paperitarvikkeet yms.)

    Mallipohjien ja asiakirjojen laadinta

    Kokoussihteerinä toimiminen

  • Markkinointisuunnitelmat

    Asiakaskartoitukset

    Somekanavien perustaminen ja somemanagerointi

    Brändi-ilmeen luonti/päivitys

    Somepohjien & julkaisukalenterin luonti

    Printtimateriaalien suunnittelu

    Canva opastus

    Verkkosivujen päivitys

    Käännöstyöt

  • Projektikoordinointi

    Kilpailutukset

    Tiedonhankinta ja -koonti

    Prosessikuvaukset

    Tapahtumakoordinointi

    (esim. saunaillat, tyky-päivät, messut)

    Dokumentointi

Miten hyödyt assistenttipalvelun ulkoistamisesta?

Enemmän aikaa liiketoiminnalle

Saat enemmän aikaa oman liiketoimintasi kasvattamiseen ja kehittämiseen. Voit keskittyä olennaiseen.  

Avoin hinnoittelu

Maksat vain tehdystä työstä. Ei työnantajavelvoitteita eikä -kuluja. Ei väline kuluja.

Apu saatavilla tarpeen mukaan

Toimeksianto voi olla pieni tai suuri - juuri sinun tarpeidesi mukaan. Ulkoistetun assistentin saat käyttöösi vain tunniksi tai tarvittaessa pidempää projektia varten. Ulkoistetusta assistentista pääset eroon helposti tilanteiden ja tarpeiden muuttuessa. 

Hinnasto

  • Yksittäiset toimeksiannot tuntihinnoitteluna. Valmiit paketit jatkuvaan assistenttitarpeeseen. Isommat toimeksiannot ja projektit - kysy lisää!

    Mahdolliset materiaali- ja ohjelmistokulut laskutetaan erikseen. Matkakustannukset asiakkaan tiloihin Kokemäen ulkopuolelle 0,53 €/km.

    Kaikki hinnat alv 0%.

  • 5 h/kk ~ 225,00€

  • 10 h/kk ~ 450,00 €

  • 20 h/kk ~ 900,00 €